Reklama bing – jak stworzyć reklamę Bing?

Reklama internetowa

Reklama w bing to jest nowoczesny i niezwykle skuteczny sposób na promocję marki. Sekret tkwi w tym, że reklama Bing wykorzystuje niszę opartą na preferencjach użytkowników dotyczących poszczególnych przeglądarek. Bing, jako przeglądarka dopiero zyskująca popularność, to skuteczna reklama przy niskich kosztach.

Reklama Bing to nowoczesna forma taniej reklamy, która cieszy się wzrastającą popularnością. Nic dziwnego – innowacyjność tej formy reklamy w internecie sprawia, że reklama Bing jest niezwykle skuteczna. Bing jest wyszukiwarką firmy Microsoft, która działa na zasadzie podobnej do Google. Przeprowadzane za pośrednictwem tej platformy kampanie reklamowe stanowią wciąż niewykorzystany obszar wśród polskich reklamodawców – aż 10% użytkowników internetu niemobilnego korzysta tylko z przeglądarki Bing!

Jakie są rodzaje reklam Bing?

Przeglądarka Bing stanowi mało wykorzystywany, a przy tym bardzo duży potencjał reklamowy, ponieważ użytkownicy PC wpisują aż 14,5 mld zapytań w wyszukiwarce Bing miesięcznie, a z samej przeglądarki korzysta co miesiąc 687 mln unikalnych użytkowników. W związku z tak obiecującymi liczbami i stopniowym wzrostem popularności reklamy Bing dostępne są różne rodzaje reklamy Bing.

Reklama internet

1) Reklamy tekstowe bing – to są wyniki wyświetlane jako pierwsze w wyszukiwarce z uwagi na hasła bezpośrednio powiązane z Twoją działalnością. Ten rodzaj reklamy umożliwia szybkie znalezienie Twojej firmy w sieci.

2) Reklamy display bing – to są reklamy graficzne, które wyświetlają się na stronach odwiedzanych przez Twoich klientów. Możesz zatem wyświetlić stronę osobom znajdującym się w Twojej grupie docelowej, lub tym, którzy wcześniej już odwiedzili Twoją stronę internetową. Ten rodzaj reklamy Bing jest świetną opcją na zwiększenie rozpoznawalności marki, dotarcie do klientów, którzy z niewiadomych powodów porzucili koszyk albo znajdują się w lokalizacji pożądanej dla Twojej grupy docelowej.

3) Kampanie produktowe bing – takie kampanie działają na tej samej zasadzie co reklamy w Google. Dzięki kampaniom produktowym Bing możemy zaprezentować oferowane w naszym sklepie produkty.

4) Kampanie remarketingowe bing – czyli tzw. reklamy “śledzące”, które umożliwiają na ponowne dotarcie do naszych klientów oraz osób odwiedzających stronę internetową naszego sklepu czy usługi.

5) Reklamy instalacji aplikacji bing – to jest format, który dedykuje się firmom chcącym przekierować użytkowników prosto do sklepu w celu pobrania konkretnej aplikacji. Reklamy te zawierają: tekst, tytuł i przycisk CTA.

Reklama Bing

ZnajdzReklame.pl – reklama Bing

Na stronie https://www.znajdzreklame.pl/reklama-bing znajdziemy wiele niezbędnych informacji na temat poszczególnych rodzajów reklamy Bing, a także kompleksowej usługi zaplanowania, przeprowadzenia i ewaluacji w zakresie profesjonalnej kampanii reklamowej, także internetowej.

Współpracując z profesjonalistami ze ZnajdzReklame.pl możemy przeprowadzić profesjonalną kampanię reklamową, która zawiera: reklamy w internecie – takie jak reklama Bing, reklamy na bilboardach, reklamy na słupach, reklamy w komunikacji miejskiej, reklamy wielkoformatowe, reklamy na telebimach, kampanie sms i wiele więcej.

Ponadto, ZnajdzReklame.pl to firma zapewniająca fachową, profesjonalną pomoc na każdym etapie trwania kampanii, a więc od projektu i wyceny, poprzez działania prowadzone w ramach promocji, aż po szczegółowy raport z wynikami kampanii. Otrzymujesz więc w pełni kompleksowe i rzetelne wsparcie oraz pomoc na każdym etapie współpracy, a także ocenę skuteczności wszystkich zrealizowanych w jej zakresie działań już po zakończeniu kampanii. ZnajdzReklame.pl wyróżnia nie tylko szeroka oferta reklamowa, ale i bezpłatna wycena – dzięki temu bez stresu i zbędnego zamartwiania możesz oszacować czy stać Cię na konkretną kampanię reklamową.

Jakie są zalety reklamy Bing?

Jeśli chodzi o zalety reklamy w Bing, listę otwiera przede wszystkim fakt, że to właśnie w tej płaszczyźnie reklama ma ogromne szanse na powodzenie z uwagi na niewielką konkurencję – to nisza, której potencjał dopiero się odkrywa. Przeglądarka Bing jest stosunkowo nowa, dlatego ten obszar reklamowy nie jest jeszcze tak zajęty. Właśnie tutaj ukryty jest cały ten potencjał reklamowy czekający tylko na wykorzystanie.

Kolejny atut reklamy bing jest możliwość targetowania reklam na różne branże i urządzenia. Taka opcja pozwala nam dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, w tym także stanowisk użytkowników Linkedln.

Niskie koszty reklam to kolejny plus reklamy bing. Z uwagi na wymienioną już wcześniej stosunkowo niską konkurencję, koszt dotarcia do klienta jest niższy, dlatego też koszty kliknięcia w reklamy w przeglądarce Bing są najczęściej dużo niższe niż w przypadku potentata jakim jest Google.

Reklamy w Bing stanowią również duży potencjał dla sklepów internetowych. Oszacowano, że aż 54% użytkowników internetu wykorzystuje przeglądarkę Bing do wyszukiwania produktów online. Relatywnie mamy więc szansę dotrzeć do większej ilości użytkowników zainteresowanych zakupami online.

Reklamy Bing to nowoczesna i skuteczna forma reklamy internetowej, na którą warto postawić jeśli chcemy przyciągnąć nowych klientów niskim kosztem. Postaw na reklamy Bing i skorzystaj z możliwości jakie daje ta nowoczesna przeglądarka.

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (Nikt nie oceniał)
Loading...


Podobne Artykuły

dodał
Poprzedni Wpis Następny Wpis

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *